2012/11/05

Practicum, egunkaria: asteko behaketen plangintza


Joan den astean huts egin nuen, baina oraingoan azalduko dut astean zehar behatu nahi dudana. Aste honetan ikasle-ikasle harremanetan gaude. Autoebaluazioko ariketaren baitan haurren arteko harremanen inguruko hainbat azalpen jaso nituen, eta astean zehar horiek osatzeko asmoz ondokoak behatu nahi nituzke:

  • Jardueren antolaketak haurren arteko elkarrekintza kooperatiboa, lehiakorra edo indibidualista sustatzen ote duen.
  • Haurren estatus soziometrikoaren arabera haurren taldekatzerik ematen ote den ondoko lau klaseetan: ospetsuak, gaitzetsiak, arretarik jasotzen ez dutenak eta polemikoak.

Hurrengo asteetan ikaskuntza-irakaskuntza prozesua behatzeari ekingo diogunez, nire asmoa ondokoa da: aste honetan behatutakoek ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan islarik ote duten behatzea. Berez, literaturak dio jardueren antolaketa kooperatiboa askoz ere eraginkorragoa dela garapen kognitiboari begira.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina