2012/12/21

Practicum, egunerokoa: P.D., ikasleen ebaluaziorako orriak


Aspaldian jaso nuen hemen irakasleak ikasleen ebaluazioa egiteko orriak eskaneatu eta blogean jarriko nituela, ebaluaziorako tresnei buruzko sarrera batean. Behingoz egin dut, eta hementxe daude hiru fitxak eta gurasoekin ikasturtearen hasieran eta bukaeran egin beharreko bileren oharrak biltzeko orria.



Curriculuma eskuan hartuta ebaluazioan kontuan hartzen den item bakoitza banan bana aztertu nahi dut, curriculumean agertzen direnekiko ikastetxeak gehitutakoak identifikatzeko, baina printzipioz, nahiko zerrenda tipikoa iruditzen zait. Tutoreak esan zidan berari luzeegia iruditzen zitzaiola, eta hainbat item ebaluatzen sinpleak ziren artean, beste batzuk behatzea zaila iruditzen zitzaiola, gehienbat lehenengo fitxakoak. Nik agian lehen fitxan pisu gehiago emango nieke jokabide prosozialei, Haur Hezkuntzako etapan garatu beharrekoak baitira, eta sozializazioan oso garrantzitsuak dira, baina ulertzen dut zerrenda ezin dela luzeegi egin.

Oso deigarria iruditu zait ebaluaziorako fitxa hauen eta portfolio laranjaren arteko harremana. Izan ere, ebaluatzen diren esparruak hiru diren arren, horietako bakoitzean hogei bat alderdi behatuz, haur bakoitzaren garapenaren isla izan nahi duen portfolio laranjan norberaren gorputzaren marrazkia eta idatzitako testua baino ez dira jasotzen, lehen eta hirugarren fitxako item banari buruzko ekoizpenak baino ez. Zergatik horiek bakarrik? Zergatik horiek bereziki? Zergatik eman idatzizko hizkuntzari horrenbesteko garrantzia? Haur Hezkuntzako etapako lorpen gakoa al da? Haurrak ematen al dio helduak ematen dion bezainbesteko garrantzia? Agian bai, baina ez zait erabat argi geratu lehen practicum honetan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina