Practicum honetan osasunez aurrekoan baino askoz hobeto nabil. Haurren "borroka biologikoa" arinagoa izan da, eta oraingoz astebete ia ahotsik gabe baino ez dut izan. Azken asteetan haiek nahiko gaixo ibili dira, beherakoarekin eta gorakoarekin, baina nik "erasoaldiari" eutsi diot, eta tutoreak, zer esanik ez; aspaldian immunizaturik dago hura.
Ahotsarekin izan dudan arazoa dela eta pentsatzen ibili naiz. Practicum honetan eskolara joaten naizen egun guztietan ni tutorearen lanak egiten nabilenez, aurrekoan baino askoz ere gehiago hitz egiten dut. Iruditzen zait ahotsa bortxatu egiten dudala, ni konturatu ez arren, zeren eta praktiketan nabilenetik eztarria ez dut garbi, eta ahotsa normalean baino zakarragoa dudala uste dut. Horrek gogora ekarri dit graduko lehen mailako ikasgai batean egin nuen elkarrizketan Haur Hezkuntzako irakasle batek esan zidana: haren ustez, graduko ikasketen barruan ikasgai oso bat egon beharko litzatekeela ahotsari buruzkoa, hura baita irakaslearen tresna nagusia.
Arrazoia zuela uste dut, oso garrantzitsua da ahotsa nola erabili ikastea, baita ahotsa nola zaindu ikastea ere. Graduan zehar gauzatxoren bat landu dugu, baina gutxitxo. Horra hor, bada, ikasketak bukatu ondorengorako lantxo bat.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina