THE HUFFINGTON POSTek jasotzen duenez, Australian ikertzaile batzuk frogatu dute ikasleek zenbat eta denbora gehiago eman etxekolanak egiten, orduan eta emaitza okerragoak lortzen dituztela PISAn, bai herrialdeak haien artean konparatuz, baita herrialde berean ikasleak konparatuz. Etxekolanek ez omen dute eragin positiborik batxilergora arte. Antzeko argudioak plazaratzen dira EL PAISeko berri honetan, Frantzian ikasleen gurasoek abian jarri duten etxekolanen aurkako greba bati buruzkoak azaltzen dizkigunean.
Ni ere etxekolanen aurka nago, Lehen Hezkuntza amaitu arte behintzat. Tarteka irakurgai bat, edo etxekoekin egiteko jarduera bat bidaltzea ez dago gaizki, baina programazioa bete ahal izateko irakasleak eskolatik kanpo egin beharreko lan mordoa bidali behar badu, zerbait gaizki dagoenaren seinale iruditzen zait.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina